Živnosti a podnikatelské starosti
  

Kde jste: abcBusiness.czPoradna pro podnikatele › Ochrana spotřebitele



Reklamoval jsem televizor LG zakoupený před dvěma měsíci v hypermarketu Tesco za cenu přes 5.000 Kč. Na výrobku nebyla uplatněna žádná sleva. Televizor byl převzat k reklamaci s vadou (samovolně zhasl a nelze spustit problikává kontrolka), která je uvedena v reklamačním listu. Smluvní společnost, která pro Tesco televizor převážela do autorizovaného servisu, jej mechanicky poškodila. Následně autorizovaný servis odmítl televizor převzít a bez posouzení vady ho poslal zpět na prodejnu s vyjádřením, že televizor je poškozen přepravní společností Tesco mi nabídlo odstoupení od smlouvy s vrácením kupní ceny. K tomuto datu byla ale tento model na trhu dostupný za cenu o 4.000 vyšší. Na jaké odškodné mám nárok?

Číst celý článek …

Z O2 mi nabídli nějakou slevovou kartu. Když ji prý budu využívat, tak dostanu 10 % na svůj telefon u O2. Můžete mi ve stručnosti napsat, jaké nevýhody to pro mě bude mít?

Číst celý článek …

Již po třetí jsem šel reklamovat svůj notebook a myslel jsem, že mi budou po třetí reklamaci vráceny peníze. Na prodejně jsme se ale dozvěděli, že až po čtvrté. Je to vůbec možné, že se peníze vracejí až po čtvrté reklamaci?

Číst celý článek …

Co je to prosím Vás RPSN a k čemu slouží? Mám si na to dávat nějak zvlášť pozor? Nebo je to naopak k mému užitku?

Číst celý článek …

Ráda bych věděla, podle čeho se řídí kvalita ubytování v penzionu. Teď jsem v jednom byla a byl to docela neuklizený pokoj (neutřený prach, nevysátý koberec apod.). Jak pro příště zjistím, zda nemám nárok na nějakou slevu? A podle čeho se to celé řídí. Je jasné, že v nabídce pronajímatel neslibuje uklizený pokoj, ale předpokládám tak nějak automaticky, že to tam bude.

Číst celý článek …