Živnosti a podnikatelské starosti
  

Kde jste: abcBusiness.cz › Poradna pro podnikatele


PORADNA PRO PODNIKATELE

Zodpovězené dotazy uživatelů najdete spolu s našimi odpověďmi v jednotlivých rubrikách a podrubrikách.










Vytvořit název

Věděli jste, že u zrodu značek IKEA, McDonald's, Mercedes, Porsche, Swarovski, Unilever a možná i NOWACO stáli rodáci z českých zemí nebo jejich potomci? Chtěli byste vědět, jaký význam mají obchodní názvy Jesenka, Modurit, Solvina nebo Kinedryl?

Zajímá vás, po jaké významné osobě byla kdysi pojmenována česká značka Astrid? Proč se ve Velkých Popovicích vaří Kozel a ne třeba Beran? Zajímá vás, proč je Sunar zkratkou ze slov „sušené mléko, národní podnik“ a jak se tato dětská výživa jmenovala původně? Tyto a další mnohdy neznámé souvislosti najdete v unikátní publikaci Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky, která právě přichází do distribuce. Objevování významu jednotlivých značkových názvů se s její pomocí stává mimořádně vzrušujícím čtením. Další informace…